• Prawo do świadczeń zdrowotnych • Prawo do informacji • Prawo do zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych • Prawo do tajemnicy informacji • Prawo do wyrażenia zgody na udzielenie świadczeń zdrowotnych • Prawo do poszanowania intymności i godności • Prawo do dokumentacji medycznej • Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii/orzeczenia lekarza • Prawo do poszanowania życia prywatnego i rodzinnego • Prawo do opieki duszpasterskiej* • Prawo do przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie*
Prawa oznaczone * dotyczą lecznictwa zamkniętego.
Szczegółowe uzasadnienie wypisanych wyżej praw znajduje się w skoroszycie w rejestracji. W razie wątpliwości pracownik rejestracji jest zobowiązany do udostępnienia wglądu „Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta”.
Kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
Skargi do NFZ pisemnie lub osobiście Lubelski Oddział Wojewódzki NFZ, 20-120 Lublin, ul. Nadstawna 2-4
Bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: tel.: 800-190-590 pon. – pt. 9:00 – 21:00
Skargi
Kierownik placówki lek. Izabela Nieznańska przyjmuje pacjentów w sprawie skarg i wniosków raz w miesiącu w trzeci wtorek miesiąca w godz. 14.00 – 15.00. W pilnych sprawach po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Przy tablicy ogłoszeń w placówce znajduje się zeszyt skarg i wniosków – można w nim wpisywać swoje uwagi w każdym momencie.
Scroll to Top
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności